Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Wacken 2015: A farewell to arms

Καλά τα έγραψε για το W:O:A ο dimkary, τα έβαλε σε μια σειρά και έδειξε τι περάσαμε αλλά και πόσο το ευχαριστηθήκαμε.

Όπως επίσης καλά τα είπε και ο igeorg, εγώ ήμουν απλά ένας επιβάτης.

Ένας επιβάτης που είχα ένα απωθημένο,ένα όνειρο (δεν έχει σημασία το πόσο μικρό ή μεγάλο) και το εκπλήρωσα. Πλέον αισθάνομαι γεμάτος και μπορώ να κρεμάσω τα συναυλιακά μου παπούτσια.

Τερματίζω λοιπόν με 123 συμμετοχές από το 1992 ως το 2015, με 3 χρυσά μετάλλια (W:O:A 2011, Hellfest 2014, W:O:A 2015), 3 αργυρά μετάλλια (AC/DC Milan 2008, Rammstein Stuttgart 2009, Bon Jovi London 2010) και κάμποσα χάλκινα (Metallica x4, Manowar x7, Iron Maiden x5, Black Sabbath x3, Judas Priest x5 κλπ κλπ). Επιπλέον χαρά και αίσθημα εκπλήρωσης μου δίνει το γεγονός ότι η φωνή μου βρίσκεται σε αρκετές Live κυκλοφορίες συγκροτημάτων, βλέπε Warlord, Stratovarius, Iced Earth, Blind Guardian, Kreator....

Στην υγειά μας λοιπόν και ευχαριστώ όλους αυτούς που πρέπει (αυτοί ξέρουν).