Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

The voice, part 1

Σαν σωστός βετεράνος συναυλιομάχος, δεν θα μπορούσαν να μην υπάρχουν Live albums συγκροτημάτων που να είμαι κι εγώ μέσα στο πλήθος.

Έτσι στις παρακάτω δουλειές, έχει ηχογραφηθεί και η δική μου φωνή, εκεί, ανάμεσα στο πλήθος που τόσο λατρεύω να είμαι...

Στο πρώτο μέρος, τα Live στην Ελλάδα, θα ακολουθήσει και δεύτερο μέρος με τα live στο εξωτερικό...

Έπος... ήμουν την μία από τις 3 συνεχόμενες βραδιές που έπαιξαν εδώ και ηχογράφησαν


Δεν θυμάμαι τίποτα... μόνο ότι στο δρόμο για το μαγαζί είχα χάσει το εισιτήριο και γύριζα πίσω περπατώντας να το βρω. Ευτυχώς το βρήκα πεσμένο δίπλα στο πεζοδρόμιο!!!!

OAKA 2011... Μεγαλειώδες show!

Πιο πολύ θυμάμαι τις μπύρες και τα αλμυρά σνακ στο μπαρ παρά το live... εδώ ακούγεται μόνο το χειροκρότημα μου  στανταρ

Νταξ, δεν είμαι μεγάλος οπαδός, αλλά ήμουν μέσα, πήχτρα το Gagarin, δύναμη ο κόσμος!

Μεγάλη η συγκίνηση... μοναδική ανάμνηση...

Σχεδόν κατά τύχη βρεθήκαμε με τον konaspr, αλλά σου μένει αξέχαστος ο αληταράς ο Kory Clarke!