Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Warrior Soul live ή αλλιώς, το μεγάλο coast to coast


'Έβαλα χτες στη συλλογή μου το εισιτήριο από το χτεσινό live των Warrior Soul και συνειδητοποίησα ότι το προηγούμενο live επί ελληνικού εδάφους ήταν Gamma Ray τον Μάρτη του 2014....

μετά Hellfest 2014 και το επόμενο Wacken 2015... χρειάστηκε να φτάσει Δεκέμβρης του 2015 για να δω μπάντα Ελλάδα...

στα του live τώρα, τι να πω, καμένος, κομμάτια ο Kory Clarke, κλασική φιγούρα που μεγάλωσε και ακόμα πασχίζει να διατηρήσει το image που είχε μικρός, φωνή γιοκ, ψιλοπαραπάταγε, αλλά έπαιξε  love destruction, punk and beligerent, downtown οπότε όλοι ευχαριστημένοι!!!

υ.γ. δεν είμαι φανατικός των Warrior Soul, ποτέ δεν τους παρακολούθησα, αλλά θυμήθηκα το πρώτο cd που μου έδωσε ο φίλος μου ο makist, και περιείχε δισκογραφία Warrior soul, με προέτρεψε αρκετές φορές να τους ακούσω και δεν το έκανα ποτέ.... 2,5 χρόνια αφού έφυγε από τη ζωή ο φίλος μου, το έκανα και πήγα στο live για την πάρτη του...


Επιτέλους εισιτήριο...