Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Sanctuary - ένα μνημείο που βεβηλώθηκε...


  Θα θυμάστε το post μου για τους Crimson τους Glory (ΕΔΩ)... τους παίνεψα γιατί έκλεισαν τη δισκογραφική τους καριέρα στα 4 album, γιατί αυτή είναι η παρακαταθήκη τους και έγραψαν ιστορία... μιά άλλη τέτοια περίπτωση παλιών και ξεχασμένων διαμαντιών ήταν και οι Sanctuary... μιά μπάντα παλιού κλασικού metal, με τη φωνή που στοιχειώνει... με 2 μόλις δουλειές έγραψε τη δική της ιστορία... 1987 το Refuge Denied, 1989 το Into The Mirror Black... μνημεία και τα δύο...

 
Δεν μπορείς λοιπόν κύριε 500 χρόνια μετά (2014) να κυκλοφορείς νέο δίσκο... απαγορεύεται ρε παιδί μου... θες να το κάνεις; κάντο σαν project, μη σπιλώνεις το όνομα της μπάντας ειδικά αν το αποτέλεσμα δεν είναι αντάξιο των παλιότερων... μη μου χαλάς την εικόνα που έχω φτιάξει για σένα...


πείτε μου θα γραφτούν ποτέ ξανά τέτοιοι ύμνοι;;;;

 
 
Fall on your knees and hail to our dawn
Crawl on your knees, the slaughter is on