Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Πως συνεχίστηκαν όλα -- Η "δεύτερη μαύρη τρύπα": 2000-2002

Μαλακίες έλεγα στο προηγούμενο post μου τελικά... ποτέ δεν υπήρξε 2η μαύρη τρύπα στη σχέση μου με τη μουσική μου αλλά όφειλα να ποστάρω εκ νέου για να τακτοποιήσω τα πράγματα... δεν έφταιγα εγώ, εκείνη την περίοδο το μέταλ παραπατούσε επικίνδυνα... ήταν μιά περίοδος που το grunge μεσουρανούσε, οι Dickinson, Halford, Kiske είχαν φύγει από τις μπάντες τους, κυκλοφορούσαν δουλειές σαν το a night at the opera των Blind Guardian... οι Metallica έβαφαν μαύρα τα νύχια και κυκλοφορούσαν St.Anger...o Mustaine αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και είχε προσωρινά διαλύσει τους Megadeth...δεν ήταν καλή εποχή... παρ'όλα αυτά


θυμάμαι να χρωματίζω μουσικά με Manowar την τότε ιστοσελίδα μου (Swords in the wind),



να υπογράφω την παραίτηση μου από την τότε δουλειά αποχαιρετόντας με ατάκα κλεμμένη από Mustaine (ήσασταν σπουδαίοι, ήμουν ο Ξ...)

θυμάμαι να τρέχω στα clubs να δω τον solo τότε Bruce Dickinson και ενώ μου υπέγραφε το somewhere in time να του λέω "never forget Iron Maiden" και αυτός να γελάει...


θυμάμαι να τρέχω να αγοράσω το πρώτο live των Megadeth, "Rude awakening" γιατί δεν το έβρισκα πουθενά να το κατεβάσω...
μιά χαρά ήμουν...