Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Πως άρχισαν όλα --- η πρώτη επαφή με την (παραδοσιακά) αγαπημένη μου μπάντα



.... σε παλιότερη ανάρτηση έγραψα ποιό ήταν το πρώτο metal album που άκουσα... αντιγραμμένο σε κασέτα...Iron Maiden... αλλά στη πάροδο των χρόνων, σύμφωνα με την εποχή, τη μόδα, τα ακούσματα, τα ρίγη που μου προκαλούσαν, η πρώτη μου συναυλία... στο κεφάλι μου σφηνώθηκε ότι η αγαπημένη μου μπάντα είναι οι .... Manowar.... μιά μπάντα με πολλούς φίλους και ακόμα πιό πολλούς εχθρούς... ειδικά τώρα πιά που ζούμε στην εποχή του social networking του In του must του anticult και λοιπών bugs που βασανίζουν το ανθρώπινο γένος... παρ'όλα αυτά τους έγραψα και συνεχίζω να τους γράφω όλους στα @@ μου και δεν έκανα καμιά προσπάθεια να ξεσφηνώσω τους Manowar από το κεφάλι μου ως η επίσημη αγαπημένη μου μπάντα (lol & chic μαζί)... κανονικά θα έπρεπε να είναι οι Iron Maiden για πολλούς λόγους που δε θα γράψω τώρα...

.... στο θέμα μας... θυμάμαι η πρώτη μου επαφή ήταν με τον τότε καλό φίλο Στέφανο (και νυν μέγιστο μαλάκα και Loser) σε ένα δισκάδικο στη Νέα Σμύρνη να μου δείχνει το LP kings of metal (ήμουν δεν ήμουν 14 τότε) και να μου λέει ότι ένας ξάδερφός του του είπε ότι ήταν πολύ καλό... Ήταν οι εποχές που άκουγα φανατικά Maiden, και λίγο Helloween, οι εποχές που οι φήμες ήθελαν τον τιτάνα Kiske να αντικαθιστά τον επίσης τιτάνα Dickinson στους Maiden... λίγες ημέρες μετά θυμάμαι άκουγα το Kings of metal, που ξεκινά με το wheels of fire και να σκέφτομαι... ωραίο αλλά πολύ γρήγορο... έμελε να πέσω πάνω στο πιό """thrash""" κομμάτι τους...

αυτή ήταν η πρώτη επαφή με τους αυτοαποκαλούμενους βασιλιάδες του μέταλ... τα άλλα είναι ιστορία...