Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Τα αυτόγραφα μέρος 1ο

Ήμουν μικρός και μεγάλωσα... Πάνε οι εποχές που έτρεχα στα ξενοδοχεία, στα afterparties και στα απανταχού δισκάδικα να γνωρίσω τις μπάντες, να μου υπογράψουν στα cd και τα εισητήρια... Έψαξα και βρήκα τα πρώτα μου αυτόγραφα, κάποια από αυτά 15 χρόνια πριν... τα σάρωσα και τα ανάρτησα... αυτό που γουστάρω είναι ότι έγραφα από κάτω όνομα-μπάντα ιδιότητα... ήμουν μικρός είπαμε!!

Τότε θυμάμαι είχα πει στον Rhino, "you are the fastest drummer I know", και γέλαγε... τώρα καταλαβαίνω γιατί γέλαγε...

Στον Eric, έξω από το Intercontinental είχα πει... "Eric, dont forget me" χαχαχαχα

Τον Και τον ρώταγα γιατί έφυγες από τους Helloween? γέλαγε... Μαλάκα Και δεν ήταν αστείο τότε...

Ακόμα έχω το φανελάκι με την υπογραφή του Weikath... μετά από τόσα χρόνια πλύσιμο, ακόμα φαίνεται αχνά η υπογραφή...

4 τότε οι Accept... με τον βραχνοκόκκορα τον UDO...τι γαμώ τα ατομάκια ο Wolf & o Peter...

Mr Vrahnokokoras himself!!!!!