Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

5 αγαπημένα live albums

Αυτό τον καιρό ακούω πολλές Live κυκλοφορίες από το χώρο της μουσικής μας και σκέφτηκα να μοιραστώ τα πέντε που προτιμώ... όχι απαραίτητα με αντικειμενικά κριτήρια... και χωρίς σειρά προτίμησης


Τεράστιο live, από την ακμαιότερη εποχή της μπάντας, με κλασάτη αρχή (Churchill's speech-aces high-2 minutes to midnight). Το ξεκίνημα αυτό το επανέλαβαν και στη συναυλία στο γήπεδο του Ατρομήτου ( ε ρε καπνογόνα) αλλά και στην Somewhere back in time περιοδεία τους. Θα ήθελα τον ήχο λίγο πιό "δυνατό" αλλά μην τα θέλω όλα δικά μου, παραγωγή 1985...
Παλιό και αγαπημένο, με τον τεράστιο Kiske (γύρνα πίσω!) στη φωνή...
Οι Iced Earth εδώ και χρόνια είναι ανύπαρκτοι μουσικά, αναμασάνε τα παλιά, αλλά δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο live που ηχογραφήθηκε στο Ρόδον, κάπου εκεί μέσα είναι και η φωνή μου και έγινε Πλατινένιο!
Κι εδώ είναι η φωνή μου! Ως επί το πλείστον ηχογραφημένο και αυτό στο Ρόδον, κότεψαν οι σήμερα ανύπαρκτοι Stratovarius να το βγάλουν Live in the land of Gods όπως το είχαν πρωτοανακοινώσει, κότσαραν και κανα 2 κομμάτια από Ιταλία και το Greece έγινε Europe...
Τρομερό live! όταν το άκουγα όταν πρωτοκυκλοφόρησε (1994) αναρωτιόμουν τι τρομερό κοινό που είναι το Ιαπωνικό. Ακουγοντας το σήμερα, μου φαίνεται ότι  είναι λίγο βελτιωμένο στο studio (όχι σαν τους WASP) αλλά και πάλι βγάζει από μέσα μου τον 20άρη που πρωτο μάθαινε αυτό το κάποτε σπουδαίο συγκρότημα. Και αυτοί έχουν χρόνια να βγάλουν καλή δουλειά...